Kan ik CLUCA artikelen opnemen in mijn collectie?

Als u een aantoonbare zakelijke entiteit in een aansluitende branche hebt, kunt u een aanvraag doen om verkooppunt van CLUCA te worden. Na beoordeling krijgt u de benodigde gegevens om als verkooppunt in te loggen en op rekening te bestellen. Om een aanvraag te doen, vragen we om het formulier in te vullen op de pagina Aanmelden. We streven er naar om uw aanvraag binnen 24 uur te behandelen.


Hoe snel kan ik mijn bestelde goederen verwachten?

Onze meeste producten zijn voorradig in ons magazijn. Wanneer u een bestelling plaatst, wordt deze direct behandeld. De bestelde goederen kunt u dan ook in de meeste gevallen binnen 2 dagen tegemoet zien, mits voorradig. Uiteraard kan het voorkomen dat een artikel niet voorradig is, deze zal dan uiterlijk binnen 1 week nageleverd worden, tenzij anders aangegeven.

 

Worden er verzendkosten berekend?

Voor orders binnen Nederland en onder EUR 500,- exclusief BTW, wordt EUR 7,50 verzendkosten berekend. Orders boven EUR 500,- exclusief BTW worden gratis geleverd.

 

Is er een minimum orderbedrag?

CLUCA is een groothandel. Wij hanteren een minimum bestellingsomvang van EUR 250,- exclusief BTW per order.


Ik heb een klacht over mijn bestelling, wat moet ik doen?

Klachten dienen binnen 3 dagen gemeld te worden. U kunt telefonisch of per e-mail contact opnemen met de klantenservice of met uw agent om uw klacht te bespreken. Stuur nooit zonder vooraankondiging goederen retour. Deze worden niet geaccepteerd.


Ik heb een nieuw e-mailadres. Moet ik nu ook een nieuw account aanvragen?

Ja, vanwege ons acceptatieproces is het niet mogelijk om zelf uw gegevens aan te passen. Neem s.v.p. contact op om uw gegevens te laten aanpassen.


Mijn vraag staat niet vermeld.

Heeft u een vraag of opmerking, en vindt u geen antwoord op onze website? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij staan u graag te woord.